Friday, May 25, 2012

F.I.N.A.L Y.E.A.R

as salam...
mulakan hari anda ngan snyuman... :)))))


urmm.. skang da abis kls tuk sem ni..
bermakna, tamatlah pengajian aku selama 3 tahun d bumi UKM ni...
tp exam x lg... hehe...
abis exam nnti, bru tamat betul2.... yg ni tamat tipu2 je... :))


alhamdulillah... aku dapat siapkan tesis sebelum berakhirnya kelas...
alhamdulillah... aku dapat penyelia tesis yg sangat2 baik hati...
terima kasih banyak2 Puan Harishon.... tanpa puan, kami x dapat abiskan tesis dgn begitu cpt...
terima kasih bnyak2.... syg puan sgt2....


perasaan aku bila da nk abis pengajian ::


aku rase sedih sgt2 taw.... nk menangis pun ade..
dulu mmg aku rase rimas dgn kelas, tutorial, esaimen n tugas2 yg lain...
tp, bile da abis smuanya ni aku rase sgt2 sedih..
bila lecturer ckp "ok, smpai mggu ni je kls kite... ni kls terakhir"
aku rase mcm... " Ya Allah, betul ke ni kls terakhir?" aku da x blaja pasni..
mcm mne kehidupan aku pasni?
sbgai pekerja ke?
sbgai penganggur terhormat ke?
sbgai isteri org ke?


ok... aku ckp terus terang.... aku x sedia lagi nk hadapi kehidupan begitu...
aku nk kehidupan sekarang... yg dikelilingi kawan2...
yg boleh bergelak ketawa spnjang masa..
yg boleh keluar jln2 x ingat dunia..
yg boleh lepak2 n kongsi2 cerita....
yg boleh mkn same2... msk same2... tido same2....




ya Allah....... serius aku sedih....

No comments:

Post a Comment