Saturday, May 12, 2012

as salam...


ni nak cite psl gi Port Dickson ngan bdk2 kos plak..
bile da thn2 last ni kan, bnyk je xtviti yg nk di wat ngan geng2 kite..
ye laaa.. pas ni da ade kehidupan msing2..
ntah jmpe, ntah tdk..
da keje, kawin.. pstu bz memanjang..
so gne pluang yg terakhir ni tuk berfoya2 berjimba2... huhu..


rancang last minute.. mmg jd..
kteorg camping kat PD 1 malam... 
aku x pernah weh brmalam kt pantai ngan kwn2..
tido kat pantai tu beb... ( sbnrnya x tido pun )..
lepak kat pntai smpai pg... best woooo... 


saya naik avanza ni...

bile camping.. wajib r BBQ... 

best tgk matahari terbenam.. 



ni laaa bdk2 kos aku yg pegi...


dan yg paling aku x leh lupa dan pengalaman paling bermakna dalam hidup aku..

kteorg solat kat pantai.. betul2 kat pantai.. bkn tepi bkn sebelah..
dgn berlapikkan alas khemah tu.. dgn aku berkain batik dpn along, basit n hanif..
ok.. harap2 dioerg x cam sbb mse tu kalut2 nk kemas khemah..
serius.. aku x prnh solat kt pntai.. klu gi kem kat pantai pun kteorg solat kat surau..
ni la pengalaman paling best.. 

No comments:

Post a Comment