Thursday, October 13, 2011

PLAYGIRL

as salam..


td sje2 wat test kuiz personaliti ngan mmbe...
jwpn yg aku dpt tuk kuiz tu.. aku = PLAYGIRL.. hahaha < terkejut mak >
aku thu kuiz tu just main2... tp aku pkir blk..
playgirl ni mcm mne ek? huhu


mnurut definisi Dr.Cinta < prof amirah > a.k.a aku...
playgirl ni pmpuan yg ske mainkan prasaan org llaki..
die mmbhagikan cinta dan kasih sygnya kpd ramai lelaki..


maybe die jd begitu d sbbkan sje nak main2 < x mature > @ prnh kcewa ngan lelaki < setia sgt2, pastu lelaki tu main kayu 3 >


dan aku pula bkn playgirl... < ye laa.. spe nk ngaku die playgirl kan.. org gila pn x ngaku gila > muahaha..
b coz... aku x prnh luah prasaan cinta n syg pd mne2 lelaki yg aku knl..
dan aku slalu ingtkan kwn2 lelaki aku... " kite cume KAWAN shj "..
so.. aku bkn playgirl la kan... hahahaha...


dan skandal lak..
tu hanya perasaan aku sorang je... tuan punya badan pun x thu aku koya kat dia..
mcm sewel je... haha..


**peace...

2 comments:

  1. hahaha,,,lek la mira 2 men2 je,,
    kite je tau dri kite cmne sbnrnye,,^^

    ReplyDelete