Thursday, October 6, 2011

hari bahagia..

as salam..


tjuk mcm status kt fb.. hehe
ye.. wall aku sgt meriah ari ni..
sbb??


mereka, mereka dan mereka mcm meraikan aku tuk mndapat cinta.. hahaha..
nmpk sgt aku kesian kan slame ni..
trkapai2 mncari2 cinta sejati.. < ok, ayt x leh blah >

aku mmg suka dia, TAPI kami x mngkin akan bersama..

knp??
ntah r.. aku nk bgtau pn x thu..
maybe aku hnya mnt pd luaran nya sje.. < sbb die sgt ensem.. ulang suara... seyesss die sgt ensem > ^^
tp dalaman nya aku x thu orgnya mcm mna..


so, aku anggap raikan drpd kwn2 aku tu just tuk mngilangkan tension blaja je..
tp aku mmg mnt giler kat die..
peristiwa ari ni mcm sweet giler.. aku rse mcm nk snyum je 1 hari.. kih3...


ok mirah.. jgn koya... :)

3 comments:

  1. eceeceecee....bahagianya dia....
    xslh klu knal dlu slow2..hahhahaha

    ReplyDelete
  2. klo suke sbb rupe xkn kekal lme,,tkot lpas da dpt nt lpas 2,3 bln boring n clash,,,
    p/s:ak ulang pe ak ckp smlm,,hua3,,,=PP

    ReplyDelete
  3. pia :: x kut... ni tuk main2 je.. hehehe

    baz :: ko mmg suke ulang ape yg ko ckp kan... hahaha.. xde pe laa.. aku men2 je smua tu... skadar tuk hiburkan ati.. kwang3..

    ReplyDelete