Friday, May 27, 2011

MENIPU SATU KELEBIHANNYA...

as salam...


ari ni pas smayang subuh, x tido sbb nk bsuh baju..
biasa nye pas subuh, smbung tido blk... tp ari ni x... ari ni je taw... ari len cam biase, m'bungkam ats katil mcm panda yg mati laki..  kwang3...
ok, nmpk sgt anak dare yg mmg akn di reject oleh mak mertua nti.. huhu..
x pe la wahai bakal mak mertua ku, harap mase ni je aku nak buat tabiat mcm ni..
nti da kwin kena bngn awl2 n rutin arian akn start pd awl pg lg... so, mse ni la nk brsenang lenang dlu..

ok.. pg ni rse cam nak cite psal seseorang yg aku anggap sbgai kwn.. tp aku x thu die anggap aku ape..

jenis aku, klu aku berkawan aku akn anggap die sbgai sahabat yg akn bersama2 dlm suka dan duka.. 
tp aku silap menganggap semua kwn aku mcm tu..
room8 aku slalu pesan, jgn la berkawan terlalu rapat ngan seseorang, nti merana hati kite..


tp aku da cube x nak terlalu rapat berkawan ngan seseorang... mmg x bleh... aku nk gak kwn rapat... 
skang, padan muke aku, ditipu idup2 oleh org yg aku anggap sahabat..
aku x thu apa motif die menipu aku..
adakah aku terlalu jujur? atau terlalu senang tuk ditipu?


satu persatu perkara yang die tipu aku terbongkar..
bkn aku pergi mencari kebenaran, tp kebenaran itu sendiri yg dtg kat aku..
nk tipu sgt kan... ambik ko.. semua yg ko tipu tu aku da thu la... cume aku x nk bgtau ko terang2 yg aku da thu..
mse mula2 aku thu ditipu tu, aku sgt ssh nk terima die sbgai kwn..
seyes... lame giler aku x tegur die..  
aku ambik mse yg agak lame tuk trime die sbgai kwn penipu...
skang aku da bleh trime..
tp mtk maaf... tuk aku percaya kata2 mu lg tidak sekali2... 
ckup r aku jumpa sorang je org yg mcm die ni...
ko rasa bahagia ke hidup dlm penipuan?? 


x phm aku ngan manusia ni..

6 comments:

  1. Aisehhhhh peeeewit!!! miahaha

    ReplyDelete
  2. akpe plok ni???
    cedey je dengor...

    ReplyDelete
  3. hehe.. x dok mnde...
    sje wak sedih..
    windu mu r.. :)

    ReplyDelete
  4. ilek2...
    xlame dh nk jupe aku...
    2mggu ag jupe la sek kite..
    hhahahhahha

    ReplyDelete
  5. ye ke 2 mnggu?
    mcm kejap je aku wak short sem.. hehe

    ReplyDelete