Monday, May 23, 2011

BILA DA BOSAN..

as salam..


bila bosan mula menjengah dri ini. kami akn memerah otak dgn smngatnya utk mncri idea xtviti yg ingin dilakukan....
perah punya perah, akhirnya kami terlontar ke MINES.. huhu..
mcm bajet je ayat aku kan.. ade ke perah otak nk pkir xtviti mcm ni.. ni auta semata2 k.. ~lex lu...



karok giler2.. seyes aku rse mcm org sewel karok coz kteorg melalak smpai x ingt org sebelah yg denga.. mimi ckp ade org yg intai coz bising giler.. tp x kisah.. yg penting enjoy.. kih3..



yg klaka lak sal bowling ni reaksi aku ble bola tu msuk longkang.. giler gedik.. eeeeeee.. sumpah aku x pasan gaya aku mcm tu.. sori ek geng.. ~wee










ni lak gamba2 kteorg naik bot.. ok.. ni 1st time kteorg naik bot kt mines.. siap abg tu tnye lg "ni 1st time ke korang naik bot?" huhu... 
ok. soalan tu kluar sbb kteorg yg xcited giler naik bot tu..
bkn kteorg x prnah naik bot bang, cume rse mcm xcited gler dpt naik bot kat situ.. ^^



yg paling malu nye time kluar ni, leh lak aku x pasan yg dak laki lam komuter tu.. 
kisahnya, aku n the geng msuk komuter ngan tergesa2 < ade ke yg msuk komuter ngan ayu?? > huhu..
pastu, aku ngan slumber badak sumbu nye pegi kat part blakang sbb aku rse kat stu x rmai org.. selesa skit x yah berhimpit kan..
tp, ade lak mamat yg trsesat kt stu, bg tmpt duduk kat aku.. giler aku malu wei..
rase mcm smua darah aku naik kat muka coz smua org kat situ tengok..
ingat aku ni ibu mengandung ke?? eeeeeeee.. sepak kang..
tp x pe.. tuk menghormatinya, aku duduk gak..
dan aku berharap x kan jpe mamat tu lg tuk selama-lamanya.... 

TQ.. ^^

No comments:

Post a Comment