Wednesday, March 21, 2012

as salam...


ari ni kan rse kan mcm hepi skit kan...hehe
bkn ape... 
hepi sbb dpt jmpe fb org yg aku mnt giler2 dlu...
org kg aku a.k.a jiran kt umh aku...
aku dpt fb die dr adk die... 
nsb bek geng ngan adk die, dpt fb die.... hehehe.. <gatal di situ>
dan nsb bek jgk die x private fb die....
so ape lg.... STALKER laaaa.... ni mmg hobi aku d mse lpang n bz... :))
xyah add die, da bleh thu prkmbngn smasa skang ni...
aku x nk r add... nnti die pasan aku suke die dulu... kwang3..
aku mmg x suke klu org thu aku mnt die... 
biar la aku mnt diam2 je... 


sbb aku mnt die kan dlu, sbb die MAT REMPIT....
ok... zaman aku gila2, mmg aku mnt mat rempit...
die x ensem pun tp gaye die willy moto.... fuhhhhhh... aku mmg tabik...
ngan skuter ego pun jd wehh...
suke tgk die willy...
ptg2 tu aku snggup dk dpn umh aku smate2 nk tgk die lumba moto n willy...
mmg die terer n terer n terer gila gila gila...
aku lg trpikat ngan die mse die gaduh ngan geng2 rempit lain..
dpn mate kut die hanyun helmet die kat kepala bdk tu... machoooooo abis...


aku da angau gila kat dia mase tu..
aku snggup tlg mak aku buang smpah mlm2 sbb nk tgk die lumba..
tp biase die lumba ptg... mse tu pun aku da bleh tgk...


hehe... sengal kan aku..
mnt mat rempit... mmg gila..
skang da jmpe fb die...
bleh la usha2 plak kenangan lame aku ni... hahahaha...

No comments:

Post a Comment