Tuesday, November 29, 2011

SANTAS

as salam...


SANTAS?? gapo dio tu? huhu
santas ni ialah Sukan Antara Skuad.... ni program suksis...
lg crite tntng prog suksis... kan aku da bgtau awl2.... suksis ni best..... spe yg x msuk mmg rugi giler2...
lg aku promote suksis.... hehehe...


ok.. korang trkejut x klu aku bgtau yg aku main lam santas ni... hehe
aku mmg bkn atlet tp aku bisa mnjd pemain santas.... < ayt berlagak >
aku ambik bhgian dlm futsal wanita n netball.... 
1st time kut main futsal...
ntah ape2...
xde latihan n x prnh main trus lwn... hebat x? hahahaha...
skurang2nya team aku leh msuk semi final wei... <skali lg ayt berlagak > kwang3...
netball kteorg kalah sbb pengADIL yg x adil.... 
ok... mls nk ckp sal ni...


pepun sgt best.... skuad laki je yg sumbang emas lam skuad kteorg... 
skuad wanita blk tnm jagung.... hahahaha..


room8 sy pun ade tulis sal santas ni kat blog die.... jom bace.... Shr An





3 comments: