Thursday, June 16, 2011

KENANGAN

as salam..


semua org akn ade pengalaman manis kan..
pengalaman manis aku smua nya berlaku time skolah dulu..
seyes.. sgt rindu time skolah..
kenangan manis aku byk berlaku kat ostel.. 
antara yg aku pling x dpt lupa :::



  • geng2 aku wat BBQ kt ostel smpai pg... giler je rse.. nsb bek yg join tu kapten asrama.. dpt kbenaran dr warden wat smpai pg. kteorg wat kat padang asrama coz ade bdk laki yg join.. dan "dia" join gak.. aku penat2 panggang aym tu, "dia" sdp2 je mkn... "dia" hanya duk dpn aku smbil tnggu aym tu msk.. kuang asam pnye bdk.. smpat gak r aku gaduh n sound "dia".. tp sweet... hehe..

  • aku n the geng gi jog bkt besar ngan "dia".. tuk makluman smua hnya "dia" sorang je laki yg join.. janji lps subuh, tp geng kteorg trlepas subuh.. lps tu "dia" geram.. "dia" naik tido blk.. kteorg pjuk "dia" dr luar tingkap.. nsb bek blik "dia" aras 1 je.. so, senang nk laung2.. < agk x sopan d situ > huhu.. akhirnya dia trpujuk d situ n join skali.. hehe.. ok.. "dia" sgt take care kat aku time tu.. kwn2 jgn jeles yo.. sweet..

  • aku n the geng wat mural < conteng2 dinding > kat ostel.. tiap2 ptg kena trun conteng2 dinding asrama.. n "dia" jd leader tuk mural tu.. aku ske gaduh ngan "dia" tiap2 ptg.. aku suke tgk muka "dia" geram ble gaduh ngan aku.. sweet..

  • aku ingat "dia" suka membe aku.. tp rupa2 nya x.. huhu.. membe aku ramai yg suka "dia" coz aku pernah trbace note book mmbe aku n ade nme "dia".. x sangka.. tp aku cool je beb.. hehe 

  • pernah dating ngan "dia", ustaz < warden > mai join skali.. nsb bek aku ngan "dia" rapat gak ngan ustaz.. kteorg dating cara baik ok.. jarak duduk 30m.. hehe..

jodoh kteorg x pnjang.. lps sek trus clash.. rintangan byk sgt time kapel... 
smua nya tinggal kenangan jer.. < muka sedih > huhu..

No comments:

Post a Comment