Saturday, April 16, 2011

SELAMAT BERNIKAH K.SU ^_^

da puas wish 'SELAMAT PENGANTIN BARU'
skang wish 'selamat bernikah lak' hehe..
mcm kuang ajo je bnyi nya kan..
xpe2.. k.su jenis sporting abis... x men sere2 heart ni.. =p

tp aku X PUAS HATI!! 
nape la aku slalu xde kat ganu time membe2 aku ade majlis pnting gini..
sgt2 x puas ati.. 
byk dh majlis yg aku lpas... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. sedih giler wei..
pasni, majlis cousin aku lak bkal aku trlepas.. ='(
ok.. mirah.. mu kena redha.. 

time aku kawin nti, arap2 smua membe2 aku mari la yer...
aku bkn x boh gi majlis mu semua..
tp d sbbkan aku ni duk 'HULU MALAYSIA' yg dipenuhi adik2 kera... aku x leh nk gi majlis mu smua..

bi a ne... =(




tahniah.... ^_^
sy perasan 2 org membe sy dlm pic ni..
soli n na..
ok.. aku sorang je x gi majlis k.su...
sbb geng ni hnya aku, soli, na n k.su..





No comments:

Post a Comment