Sunday, March 27, 2011

DINNER KKM

dinner da lme lepas..
bru nk update kt sni.. hehe..
x kisah..
nk citer gak sal dinner... =p

org len pkai lawa2 gi dinner..
ngan tacap2 nya, ngan gaun2 nya...
aku??
just pkai t shirt itam, jeans n kasut tuk dinner 2 mlm..
ye laa... aku AJK.. x kan nk pkai gaun segala...
x psl2 terbaring terpeleot kt tgh2 dwn tuh... free show meyy.. hehe..

aku jd RUNNER tuk POST PROGRAM..
giler fenat wehhhh... aku rasa 2.4 ok lg dr jd RUNNER prog..
tp x pe.. ni smua bebanan pengalaman tuk aku.. ^_^



pas magrib bru mkn ptg... ~wuu



muka keletihan doe...
nmpk x krusi tnggi2 kt belakang kteorg tu?
aku naik turun tangga kat stu nk kat 10 kali rse..
giler rse cam nk tercabut kaki ni...


RUNNER ngan walkie-talkie nya..
spanjang masa di arahkan ngan mnde alah tuh..


tugasan da abissss .. hepi jer sbb kena puji... kih3...




No comments:

Post a Comment